Circulaţia operelor de artă este provocată în primul rând de negustori, fenomenul este inevitabil şi poate fi de succes pe timp de criză... Alis, etalon al pieţei de artă ani de-a rândul, vinde piese de 15 lei şi cu eficacitate de sub 50% din lucrările licitate, dar menţine şi o interacţiune directă cu masa misiţilor şi negustorilor. Goldart, care a ales bine calea promovării prin comunicate, este încă prea cuminte şi ajunge destul de greu la publicul larg, la investitorii "providenţiali". Artmark îşi menţine motoarele turate şi, pe de-o parte, atrage public la spectacolul licitaţiilor, iar pe de altă parte, "scoate" din case lucrări importante pentru care îşi oferă timp pentru a le arvuni, uneori chiar înainte de licitaţie... Monavissa, pe tăcute, tocmai a avut o licitaţie cu 111 cărţi de artă, urmată de secţiunea plastică, unde cap de afiş a ajuns doar o lucrare a lui Sabin Bălaşa...
cel mai recent articol din ziarul financiar/ziarul de duminica:
http://www.zf.ro/ziarul-de-duminica/ispita-colectionarului-de-cursa-scurta-de-remus-andrei-ion-7516934

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu