de lucruri frumoase nu ne saturam niciodata

duminică, 16 februarie 2014

vernisaj DAN GAVRIS fara DAN GAVRIS

vernisaj fara autor! vernisaj DAN GAVRIS in aceasta dupaamiaza la Mogosoaia. Dar fara DAN GAVRIS care pare de negasit de cateva zile. terifianta situatie. I-am primivt lucrarile, unele le cunostean din atelierul pe care trebuia sa il paraseasca, un atelier de nelocuit, fara caldura, fara electricitate, fara apa... readuc in actualitate un portret din decembrie 2012. printre sculpturi, in atelier.

Share/Save/Bookmark

Un comentariu:

  1. Salut, cum as putea sa te contactez ca sa discutam despre Dan Gavris? Incerc sa investighez ce se intampla, pentru ca am cunoscut un om care pretindea ca e Dan Gavris. Mi-a facut cadou o schita, iar scrisul de la semnatura era identic cu cel mazgalit peste tot prin Bucuresti. Problema e ca in toate pozele pe care le gasesc, Dan Gavris nu seamana deloc cu omul pe care l-am intalnit eu.

    RăspundețiȘtergere