de lucruri frumoase nu ne saturam niciodata

marți, 25 martie 2014

despre gestul spaimei... in avanpremiera AUREL VLAD/ (ne)linistea, vernisaj joi 27 mart 18.00 SIMEZA

AUREL VLAD: "Am lucrat doi ani căutând să mă apropii de ”Gestul Spaimei”. Lucrările mele s-au aşezat unele după altele, până când, într-o zi, ele au vorbit. Erau vii, pline de emoţii, sentimente, stări, încărcate de energie, de pasiuni şi de patimi. Lângă ele era ”Gestul dăruirii” – un bărbat cu un singur braţ întins în faţă, cu palma mare, grea, picioare puternice. Îi lipseşte capul. Între el şi grupul de oameni dureroşi s-a stabilit o relaţie pe care eu nu le-am propus-o. Omul parcă dăruia fiecăruia ceva de care ei aveau nevoie."

caderea din RAI/ detaliu


Share/Save/Bookmark

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu